14 August 2007

Summer breeze makes me feel fine

Come To The SUMMER BREEZE Open Air!

Das SummerBreeze Festival wird 10 Jahre alt, und da wir selbst auch schon seit 5 Jahren Stammgäste sind, machen wir uns auch diesmal wieder auf, Süddeutschland zu rocken.

Glücklicherweise hat das Festival den letztjährigen Umzug vom beschaulichen Abtsgmünd ins bayrische Dinkelsbühl gut überstanden. So viel Glück hat nicht jedes Metalfestival.

Wie auch immer, wir freuen uns auf ein paar schöne Tage voller Matsch, Bier und Rock! :P

Solange mein Handyakku mitspielt bin ich natürlich auch via E-Mail zu erreichen. Vielleicht trifft man sich ja auf dem SummerBreeze.

See the curtains hangin in the window
In the evening on a friday night
A little light-a-shinin through the window
Lets me know everythings all right

Summer breeze makes me feel fine
Blowin through the jasmine in my mind

See the paper layin on the sidewalk
A little music from the house next door
So I walk on up to the door step
Through the screen and across the floor

Sweet days of summer - the jasmines in bloom
July dressed up and playing her tune
And I come home from a hard days work
And youre waitin there
Not a care in the world

See the smile awaitin in the kitchen
Food cookin and the plates for two
Feel the arms that reach out to hold me
In the evening when the day is through
-Type O Negative, Summerbreeze

Labels: ,

1 Kommentare:

Am/um 14 Dezember, 2009 22:40 , Anonymous Anonym meinte...

ehh... luv this text

 

Kommentar veröffentlichen

Links zu diesem Post:

Link erstellen

<< Startseite